.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکایی ها جمعه میزبان مدیران ارشد استان

فرماندار نكا گفت: استاندار مازندران در نهمين سفر شهرستاني جمعه ميهمان نكايي‌هاست.

رضا آزاد كناري در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اين سفرهاي شهرستاني با هدف توجه اصولي به مناطق مختلف استان مازندران، به گسترش عدالت و توسعه در كشور كمك مي‌كند و منجر مي‌شود كه مردم در رويارويي با مديران و ديدار چهره به چهره با آنان، مشكلات، كمبودها و نواقص را يادآوري كنند.
وي افزود: ما در روز جمعه بايد از اين فرصت بدست آمده استفاده كنيم و آماده خدمات رساني بهتر به مردم به عنوان ولي نعمتان خود باشيم
فرماندار نكا اضافه كرد: مديران بايد در اين روز آماده پاسخگويي به مردم باشند و با راهنمايي مشكلات مردم را حل كنند.
آزادي تصريح كرد: مردم شهرستان نكا مي‌توانند صبح جمعه با در دست داشتن تفاضاهاي خود در محل ياد شده با مسئولان استاني و شهرستاني ديدار كنند.
وي يادآور شد: با توجه به اينكه اشتغال، مسكن، تسهيلات بانكي، تسهيلات حمايتي و مشكلات حمل و نقلي و ترافيك سنگين شهر، توسعه زيرساخت‌هاي عمراني و ارائه خدمات شهري از جمله مشكلات مطروحه در هشت ديدار گذشته بوده است كه به احتمال زياد اين مشكلات در اين شهرستان نيز مطرح خواهد شد و همه ما بايد پاسخگوي مردم باشيم.
آزادي ادامه داد: مديران به فكر حل مشكلات كلي مردم باشند و مشكلات عد‌ه‌اي زيادي از جامعه را برطرف كنند.
وي خاطرنشان كرد: دولت درصدد است تا با ديدار چهره به چهره و سفرهاي استاني با شناسايي مشكلات در رفع آن بكوشد و مديريت ارشد اجرايي مازندران نيز با عزم پيگير براي برطرف كردن مشكلات و تنگناهاي توسعه يافتگي اين استان قدم برداشته است.
آزادي كناري اضافه كرد: اولويت‌هاي اساسي براي تحقق عدالت و پيشرفت در سطح استان مازندران تعيين شده است و در اين رابطه مديران شهرستاني بايد همگام با مديريت ارشد استان حركت كنند.
به گفته فرماندار نكا بر اساس روال گذشته در اين ديدار نيز، معاونان و مديران ستادي استانداري، جمعي از مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي، روساي سازمان‌ها و بانك‌هاي استان طاهايي را همراهي خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.982 seconds.